Новые Консультации Последние консультации RSS

Консультации в Разделе Последние Консультации в Разделе RSS

Загрузка виджета поиска юриста в Вашем городе...

Юридические новости Последние новости по RSS

додати на Яндекс

Неотвеченные вопросы

Новое в Законодательстве

додати на Яндекс

Юридический форум


Конкурс!
Активно консультируете на сайте? Знаете ответы на все вопросы и готовы безвозмездно делиться с людьми своими знаниями? Получите награду — 10 000 гривен!
Подарки для консультантов
Для всех юристов, которые консультируют на сайте Advising, мы открываем магазин подарков, где каждый сможет обменять свои заработанные баллы на ценные призы!

Викрадення поштового відправлення

1
18:17, 06.03.2018
Викрадення поштового відправлення
[ авторизуйтесь, чтобы ответить ]
Доброго дня!
У мене досить не звична та цікава ситуація. Мені повинне було надійти поштове відправлення з-за кордону. Віповідно до трек-номеру (відстеження) відправлення застрягло на одному з офісів мого міста, тобто до мене так і не надійшло. Вже понад місяць я скаржуся і на гарячу лінію пошти і пишу скарги начальнику відділення. Мені кажуть що посилка начеб-то є але вони її загубили. Що дивно адже вона уже в місті.
Відшкодувати її не хочуть і шукати теж. На мої дзвінки не відповідать, відхиляють виклики. В одній із скарг я писала що така поведінка є порушенням ст. 185 КК України. (викрадення, таємне приховання і т.д.)
але на мої скарги так ніхто і не реагує.
Чи є якийсь ще спосіб щоб змусити їх або шукати або відшкодувати вартість.
І як правильно це зробити і до кого звертатись?
Щиро дякую заздалегідь

Уважаемый специалист!

Напоминаем Вам о том, что запрещено размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо, рекомендовать позвонить и т.к.!

Оставляя свой ответ на вопрос, помните про то, что тон, смысл и содержание сообщения могут также зацепить чувства реальных людей, косвенно или непосредственно имеющих отношение к данному вопросу. Поэтому, настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Помните, что Ваше поведение в условиях публичной свободы высказываний и, одновременно, интернет-анонимности, меняет не только виртуальный, но и реальный мир, создаёт впечатление о юристах, как воспитанных и образованных людях, и юриспруденции в целом.

Ответьте на вопрос (ваша консультация):


Уважаемый пользователь!

Напоминаем Вам о том, что запрещено в тексте комментария размещать свои контактные данные (адрес сайта, номер телефона, email и т.д.), рекламировать кого-либо или что-либо!

Настоятельно просим Вас проявлять уважение и толерантность ко всем участникам этого сайта, даже в том случае, если Вы не разделяете их мнение, в корне или частично не согласны с ним.

Прокомментируйте вопрос:


Консультация юристов

0
18:47, 06.03.2018
Консультирует юрист: Адвокат Дмитрий Зенкин

У вашій ситуації вам варто діяти в рамках законодавства України, щоб відновити ваші права та отримати компенсацію або посилку.

По-перше, зверніть увагу на Закон України "Про поштовий зв'язок", де встановлені права та обов'язки поштових операторів. Згідно з цим законом, оператори поштового зв'язку зобов'язані забезпечити доставку поштових відправлень у встановлені строки та нести відповідальність за втрату, пошкодження або затримку відправлень (ст. 18 Закону).

По-друге, відповідно до ст. 1173 Цивільного кодексу України, якщо поштовий оператор завдав вам матеріальної шкоди, ви маєте право вимагати її відшкодування. Також, ст. 6 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачає, що споживач має право на отримання послуги належної якості та своєчасне отримання замовленої послуги.

Для подальших дій рекомендується:

1. **Офіційна претензія**: Направьте офіційну письмову претензію на адресу поштового оператора. У претензії вкажіть всі деталі ситуації, копії документів, що підтверджують відправлення, і вимогу про відшкодування або доставку посилки. Вимагайте письмової відповіді у встановлений законом строк.

2. **Звернення до суду**: Якщо поштовий оператор не відреагує на вашу претензію або відмовить у відшкодуванні, ви маєте право звернутися до суду із позовом про відшкодування збитків. Це може бути ефективним засобом для захисту ваших прав.

3. **Звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації**: Ви можете подати скаргу до цього органу, який контролює діяльність поштових операторів, з проханням про перевірку дій поштового відділення.

4. **Звернення до правоохоронних органів**: Якщо ви підозрюєте, що посилка могла бути викрадена, можна звернутися до поліції з відповідною заявою. Можливо, буде проведено розслідування за фактом можливого злочину, передбаченого ст. 185 Кримінального кодексу України.

Кожен з цих кроків може сприяти вирішенню вашої ситуації, але важливо діяти послідовно і, при необхідності, отримати юридичну консультацію для більш детального вивчення вашої справи.

______________
З повагою, адвокат Дмитро Зенкін.
Юридичні послуги від професіонала, дорого!
Тел.:(067) 986-15-40
top


Другие консультации


Ч. 1 ст. 263
10:08, 04.11.2015
шахрайство
06:27, 07.07.2012
Кража
22:30, 17.08.2011

Юридическая Консультация в Киеве, 01001, г. Киев, ул. Хрещатик, 32 Украина
Подняться вверх, к началу страницы